Regulamin

  1. Zasady korzystania z usług
    1.1. Gabinet kosmetyczny przyjmuje osoby pełnoletnie, które podpisują oświadczenie o braku przeciwwskazań do wykonywania dostępnych zabiegów.
    1.2. Osoby niepełnoletnie nie mają możliwości korzystania z usług gabinetu.
    1.3. W przypadku występowania problemów zdrowotnych, konieczne jest przedstawienie zaświadczenia od lekarza specjalisty, potwierdzającego brak przeciwwskazań do wybranego zabiegu.
    1.4. Podczas zabiegu należy poinformować pracownika gabinetu o wszelkich niepokojących objawach lub wcześniej przeprowadzanych operacjach.
    1.5. Klient korzysta z usług gabinetu na własną odpowiedzialność. W przypadku ewentualnych roszczeń z tytułu uszkodzenia ciała lub utraty zdrowia, takie roszczenia można zgłaszać jedynie w przypadku rażącego zaniedbania ze strony personelu gabinetu.

  2. Karnety i opłaty
    2.1. Osoby uprawnione mogą korzystać z karnetów na pakiet zabiegów lub opłat jednorazowych za konkretne zabiegi.
    2.2. Wykupiony karnet jest ważny przez 6 miesięcy od daty pierwszego zabiegu zapisanego w karnecie.
    2.3. Przedłużenie ważności karnetu jest możliwe za wcześniejszym zgłoszeniem telefonicznym lub osobistym. Po upływie ważności karnetu, korzystanie z usług gabinetu nie jest możliwe.

  3. Rezerwacje i nieobecności
    3.1. W przypadku niemożliwości skorzystania z wcześniej zarezerwowanego zabiegu, należy poinformować o nieobecności w dniu poprzedzającym zabieg.
    3.2. Klient ma możliwość zapoznania się z regulaminem gabinetu oraz formularzami zgody, które dostępne są na stronie internetowej oraz w recepcji gabinetu.
    3.3. Korzystając z usług gabinetu, klient akceptuje warunki umowy oraz potwierdza brak przeciwwskazań do wykonania zabiegu.

  4. Zmiany i odwołania zabiegów
    4.1. Gabinet zastrzega sobie prawo do zmiany lub odmowy wykonania zabiegu w wyjątkowych przypadkach.

Regulamin realizacji voucherów wartościowych

  1. Vouchery
    1.1. Voucher jest wystawiany przez klienta (zamawiającego) dla osoby obdarowanej.
    1.2. Voucher uprawnia do korzystania z zabiegów w gabinecie zgodnie z obowiązującym cennikiem.

    1.3. Obdarowany zobowiązany jest do wcześniejszej rezerwacji terminu poprzez rozmowę telefoniczną, e-mail lub wizytę osobistą w gabinecie.
    1.4. Voucher upominkowy jest ważny przez okres 3 miesięcy od daty wystawienia. Na vouchera naniesiona jest pieczątka gabinetu oraz podpis.
    1.5. Voucher nie podlega zwrotowi ani wymianie na gotówkę.
    1.6. Jeśli wartość zabiegu lub kosmetyku przekracza wartość vouchera, obdarowany może dokupić inny zabieg lub kosmetyk, dopłacając różnicę.
    1.7. W przypadku, gdy wartość zabiegu lub kosmetyku jest równa wartości vouchera, obdarowana osoba zobowiązana jest do dopłaty różnicy.
    1.8. Voucher można wykorzystać podczas jednej wizyty lub kilku wizyt, w zależności od zakupionych usług.

    Regulamin promocji w gabinecie

    1. Promocje
      1.1. Gabinet zastrzega sobie prawo do odwołania lub zmiany warunków promocji bez podania przyczyny w trakcie ich trwania.
      1.2. Odwołanie nie dotyczy promocji już wykupionych i ważnych.
      1.3. Promocje obowiązujące poza terminami mogą być wykorzystane przez klienta, który wybiera najkorzystniejszą dla siebie promocję.
      1.4. Promocje mają określony czas trwania oraz obniżoną cenę w tym okresie.
      1.5. Jeśli klient korzysta z rabatu podczas obowiązującego okresu promocji, może wykupić usługę w większej ilości i wykorzystać ją w późniejszym terminie.
      1.6. Przy zakupie kilkumiesięcznej ulgi w obniżonej cenie, klient zobowiązany jest do dokonania jednorazowej płatności za wybraną usługę.

    Regulamin rezerwacji terminów zabiegów

    1. Zadatki na rezerwację terminu
      1.1. Wpłata zadatku na rezerwację terminu jest wymagana w celu potwierdzenia wizyty.
      1.2. Kwota zadatku, w wysokości 100-500 zł (ustalonej indywidualnie), należy dokonać przelewem na wskazane konto bankowe w ciągu 5 dni od rezerwacji telefonicznej lub pisemnej.
      1.3. W przypadku braku wpłaty zadatku po upomnieniu, właściciel gabinetu ma prawo do anulowania rezerwacji.
      1.4. Jeśli klient wpłaci zadatek, ale z przyczyn niezależnych od niego nie może skorzystać z zabiegu, a wcześniej zgłosi taką informację najpóźniej na 3 dni przed planowanym terminem zabiegu, zadatek może zostać przeniesiony na nowy termin w ciągu 30 dni od pierwotnej rezerwacji.

      1.5. W przypadku braku zgłoszenia zmiany terminu lub odwołania wizyty minimum na 3 dni przed planowanym zabiegiem, zadatek nie podlega zwrotowi.

      1. Zmiany terminu zabiegu
        2.1. Klient ma prawo do zmiany terminu zabiegu, o ile zgłosi taką prośbę najpóźniej na 3 dni przed planowanym terminem.
        2.2. Przełożenie terminu zabiegu jest możliwe tylko raz, a kolejna zmiana wymaga ponownej wpłaty zadatku.

      2. Odwołanie zabiegu
        3.1. Klient ma prawo do odwołania zabiegu, jednak musi to uczynić najpóźniej na 3 dni przed planowanym terminem.
        3.2. W przypadku odwołania zabiegu w wyznaczonym terminie, zadatek zostanie przepisany na następną wizytę.

      3. Zmiany ze strony gabinetu
        4.1. Gabinet zastrzega sobie prawo do zmiany terminu zabiegu ze względu na okoliczności losowe lub nieprzewidziane zdarzenia. 4.2. W takiej sytuacji gabinet skontaktuje się z klientem i zaproponuje nowy termin zabiegu.

      4. Postanowienia końcowe
        5.1. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym regulaminem i akceptacji jego postanowień przed skorzystaniem z usług gabinetu.
        5.2. Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikające z niewłaściwego korzystania z usług lub zaniechań klienta w stosowaniu zaleceń i instrukcji po zabiegach.
        5.3. W przypadku wystąpienia reklamacji, klient ma prawo zgłosić ją pisemnie w ciągu 14 dni od daty wykonania zabiegu. 5.4. Wszelkie spory wynikłe z niniejszego regulaminu będą rozstrzygane na podstawie obowiązujących przepisów prawa polskiego.

      5. Rezerwacja terminu „last minute” (z dnia na dzień). Zadatek na wizytę jest obowiązkowy i jest on wymagany w celu potwierdzenia wizyty. Zadatek należy wykonać do 1 godziny od umówionej wizyty telefonicznej/pisemnej/mailowo czy poprzez komunikator internetowy. Kwotę zadatku należy dokonać przelewem na wskazane konto bankowe. W przypadku braku wpłaty zadatku, właściciel ma prawo do anulowania rezerwacji.

      Prosimy o zapoznanie się z powyższym regulaminem i przestrzeganie jego postanowień.